Sider

9.7.11

Familie ferien har startet

Igår startet ferien skikkelig!
Barna telte ned dager til den skulle starte. Og de gledet seg veldig, ikke minst til å få årets sommer gave. De har 5,5 årsdag og 1/2 årsdagene pleier å feries med gave og sommerferie start.
Og jeg kjøpte også en gave til min kjære. <3 















Filip og Isabella ville at Pappa skulle få gaven sin først, i den gaven lå esken til enn fint lite kamera, Jeg ville jo ha bilder av gaveåpningen.Jeg kjøpte ett billg kamera, for vi kan ikke dra på ferie uten kamera. Har ikke hatt kamera på 1 år, og da blir det ikke mange bilder for meg å scrappe. Så endelig kan vi knipse bilder igjen.


Pappa spiller sjakk nm denne uken. Og fredag kveld er det lyn sjakk turnering. Da fikk vi lov til å være med for å se på. Eivind spilte veldig bra, og kom på delt 2 plass med 3 andre, og siden det ble trekning om hvem av de tre som skulle til finalen (3 beste) så tapte Eivind på loddtrekning ;-(  Men det var morro og se på 










Hvertfal en liten stund.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar