Sider

10.7.11

Søndag!

 Eivind får en kjapp seier i sjakk. kun 1,5 time.Og vi er pakket og klare til å dra!

 Bilen er stappa og barna er Happy! Kan det bli bedre??


Pappa var på seminar, fordi han skal være medarbeider på barne oase. Såbarna og jeg  prøvde oss på å slå opp teltet, og lite viste vi at det var kun 5 teltplugger.Jooo.... jeg viste at vi trengte å kjøpe ekstra men ikke at det var så få igjen. så barna og jeg satt det opp så godt vi kunne og gutta spikket noen pinner seiner, og Jeg røsket med meg 6 kaffe måle skjeer fra jokerbutikken. Funka greit som plugger,  Så teltet står hvertfal og imorra er det litt letter å finne teltplugger for da er butikkene åpne igjen. 
Barna var super flinke hjelpere!

Filip er fotograf!


Barna gjør sitt beste for at teltet skal stå mens vi tar en tur på bensinstasjoner for å se om vi finner noe som kan ligne på teltplugger og henter pappa på seminaret. Det blåser friskt og vi er spente på om det fotsatt står når vi er tilbake. Og det gikk fiiint!


Mens vi ventet på at Pappa er feridig på seminar, koser vi oss med dagens 3 is. Var det noen som sa ferie....;->

Nå sitter jeg inne i teltet som vi forøvrig har satt opp på feil sted. og kanksje må flytte noen hundre meter imorra. Og det er litt småkaldt. Barna ligger i onepeasen under dyna. og klarer ikke helt å finne roen, den første kvelden i telt.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar